Roman Šnajdrvint - Člověk v barvě
#clovekvbarve
Člověk jako barva!
Také máte někdy dojem, že s někým funguje komunikace jako mávnutím kouzelného proutku, zatímco s jiným se vůbec nemůžete dohodnout?
Nebo se na některou klientku těšíte a některé nemůžete ani vystát a vlastně ani nevíte proč?
Důvod k tomu spočívá většinou v odlišných typech osobností komunikačních partnerů, s nimiž máme co do činění.
Je nad slunce jasné, že tajemství našeho úspěchu při komunikaci má svůj základ ve znalosti lidí. Kdo dobře rozpozná osobnostní typ svého protějšku a dokáže se zaměřit speciálně na jeho zvláštnosti, tomu nestojí nic v cestě k úspěšnému jednání.
Určitě uspějete, když cíleně jednomu typu předložíte jasná fakta, zatímco jinému typu rychlé návrhy řešení.
Co je obsahem tohoto školení?
Jedná se o osobnostní typologii, která popisuje základní vlastnosti, chování a povahové rysy a způsoby rozhodování lidí.
Pomáhá poznat sebe i druhé, a tím budovat lepší vztahy doma i v práci. Díky ní jste schopni na základě pozorování velmi rychle poznat osobnost člověka a přizpůsobit mu svůj styl komunikace.
Diagnostika je jednoduchá, rychlá a tato typologie rychle zapamatovatelná a uplatnitelná v praxi.
Toto školení je velmi interaktivní forma k zlepšení Vaší komunikace s klienty. Partnery, rodinou, přáteli,…
Jak a kde Vám školení pomůže?
- Budete schopni používat prodejní argumenty podle osobnosti člověka a rozeznávat jejich odlišné nákupní motivy.
- Naučíte se lépe používat slovíčko NE
- Pochopíte, proč Vám některé osoby tolik berou energii a naopak s jinými si tak rozumíte
- Pomůže vám kategorizovat své klienty a reagovat na jejich potřeby.
- Klienty lépe pochopíte a dokážete lépe předvídat jejich chování.
- Budete vědět, jak připravit a prezentovat nabídku produktů klientům.
- Naladíte se na frekvenci osobnostně odlišných zákazníků, a tím je cíleně zaujmete pro nákup
,,Že umíte komunikovat? O tom vůbec nepochybuji! Všichni to umíme. Už od narození. Ale komunikace je celoživotní práce k zlepšování sebe sama. A je jenom na Vás, jestli se budete chtít posunout dále. Můžete dál spokojeně komunikovat jako doposud (smrtek, ale teplíčko :)) a nebo se přijdete nechat inspirovat k zlepšení sebe sama. Sám navštěvuji širokou škálu školení na komunikaci, čtu knihy o ní, protože když ji školím, chci se stále posouvat dále. Bude mi ctí, být součástí Vašeho posunu.
Váš Roman“